FAQ
Усі сервіси
Оплата/взаємозалік за наданими послугами за маркетинговими договорами
Як дізнатися за який/яку акт/накладну надійшли кошти?
Як дізнатися, коли будуть оплачені кошти за товар/послуги?
Що робити якщо на підприємство зателефонувала податкова?
Що робити якщо завітала податкова перевірка?
Що робити, якщо отримали запит ДПС? Куди звертатись?
Як виправити помилку в зареєстрованій податковій накладній?
Коли завантажується та проводиться ПН?
- Завантаження в систему MHP ERP зареєстрованих в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування від постачальників здійснюється кожного робочого дня до 9:00 години за попередній день.
- Завантаження в систему MHP ERP зареєстрованих в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування від постачальників здійснюється кожного робочого дня до 9.00 години за попередній день.
- Правильно зареєстровані податкові накладні/розрахунки коригувань проводяться в системі MHP ERP не пізніше 2-х робочих днів, наступних після дати завантаження в систему при умові відображенні в системі MHP ERP господарських операцій: проведення актів виконаних робіт, оприбуткування ТМЦ, наявна попередня оплата.
- При виявленні помилок в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, відсутності господарських операцій в системі MHP ERP в кожній непроведеній податковій накладній/розрахунку коригування прописується причина не проведення.
- Непроведені податкові накладні/розрахунки коригування з причиною не проведення можна переглянути в нашому сервісі чат-бот «MHP Finance Bot» в Telegram (для контрагентів), а також в системі MHP ERP через універсальний звіт Авторозсилка затримка проведення РВНД ( на МОУ) (код ЦБ20002222).
Які реквізити покупця потрібно вказувати під час оформлення податкових накладних (в тому числі, якщо у видатковій накладній зазначені філії підприємств) ?
Загальномережеві штрихові коди (EAN13, EAN128)
- Категорія – 02. Облікові сервіси
- Послуга – 03. Довідники, регістри, номенклатура
- Підкатегорія – 04. Штрихкодування
До заявки додати заповнений шаблон встановленого зразка.
Якщо номенклатура була внесена через систему К2 то і заявку на реєстрацію штрих-коду для неї теж потрібно подавати через К2.
Погодження:
Виконавець погоджує заявку згідно напряму:
- Поліщук Дарина – продукція з птиці
- Гречка Марина – яловичина та овочі
- Філатова Галина – кулінарія
- Гайдай Вікторія – погоджує тару для всіх напрямів
Відповідальний за напрямами:
- Новосад Лілія – продукція та напівфабрикати харчової промисловості (птиця, МКВ, овочі, та ін.)
Оформлення членства в Асоціації ДжіЕс1 Україна для нового підприємства холдингу
1. Подати заявку на членство в Асоціації ДжіЕс1 Україна через сайт, натиснувши кнопку «Оформити членство в Асоціації ДжіЕс1 Україна». Виконати покрокову реєстрацію. Відповідальним співробітником має виступати співробітник підприємства-виробника, наприклад, бухгалтер, який має доступ до фінансової звітності та інших реєстраційних документів.
2. Після заповнення електронної заявки, відповідальний співробітник підприємства-виробника має завантажити договір. Підписання договору може відбуватися двома шляхами:
1. роздрукувати його в 2-х екземплярах, підписати та поставити печатку (якщо є) та відправити поштою на адресу Асоціації м. Київ, вул. Січових Стрільців, 26;
2. підписати електронним підписом та відправити онлайн через платформу Вчасно. За уточнюючими питаннями можна звертатися на гарячу лінію Асоціації (044) 202-11-55
3. Для того, щоб була можливість присвоєння ШК в 1С та відображення його в облікових системах, потрібно, щоб організація була внесена в 1С. Відповідальний співробітник – Береснева Олена.
4. Після того, як на руках підприємства-виробника буде підписаний обома сторонами договір, його потрібно направити на Відділ по супроводженню закупівель, керівник відділу Мальцева Ольга.
5. Також потрібно сплатити внески до Асоціації, з бюджету підприємства-виробника.
Реквізити для першочергової та подальшої оплат наступні:
Одержувач: Асоціація Товарної Нумерації України «ДжіЕс1 Україна»
Код ЄДРПОУ 00065324
IBAN UA393223130000026007010013560 в Філії АТ «Укрексімбанк» у м. Києві
Телефон бухгалтерії в Асоціації: (044) 202-11-55.
6. Після виконання всіх вищевказаних пунктів, потрібно надати логін та пароль до кабінету Асоціації у Відділ з управління майстер-даними співробітнику Новосад Лілії.
Відповідальний за напрямками:
- Новосад Лілія – продукція та напівфабрикати харчової промисловості (птиця, МКВ)
Встановлення дискретності (кратності)
- Категорія – 02. Облікові сервіси
- Послуга – 03. Довідники, регістри, номенклатура
- Підкатегорія – 15. Номенклатура іншого напряму
В заявці вказати код ЦБ або артикул, назву номенклатури, поточне значення дискретності (якщо є) та нове значення. Також, якщо контроль кратності має діяти по окремих організаціях чи контрагентах, обов’язково вказати їх код ЦБ, або ЕДРПОУ та назву.
Погодження: в залежності від сторони, що подала заявку, погодити необхідно з іншою стороною
- Халімончук Іван – логістика
- Поліщук Артем – торгова команда франчайзі
Відповідальний за напрямами:
- Шкляр Сергій – продукція та напівфабрикати харчової промисловості (птиця, МКВ, овочі, та ін.)
Як провести модернізацію орендованих ОЗ?
Як отримати розрахунковий лист по нарахуванню заробітної плати?
Надання статистичної звітності
Яка процедура отримання клієнтом зразків продукції?
Який регламент подачі замовлень?
Не зайшла оплата від клієнта
Де зберігаються договори з клієнтами і додаткові угоди до них?
Хто відповідальний фахівець закріплені за певним напрямом?
Яким документом регламентуються експортні відвантаження?
Хто повинен подавати рекламацію?
Термін придатності продукції закінчився, чи може бути опрацьована така рекламація?
До кого мені звернутись, щоб уточнити питання по рекламаціях
На яку підкатегорію подати запит?
Як ініціювати внесення нового контрагента-постачальника/договір з ним в систему MHP ERP?
- централізовані закупівлі - підкатегорія 05-03-02 Внесення контрагентів, договорів
- самостійні закупівлі (без залучення Департаменту закупівель) - підкатегорія 05-03-07. Децентралізовані закупівлі