Відділ супроводження закупівель

Відділ відповідає за забезпечення наявності усієї інформації щодо закупівель в системі MHP ERP. Ця інформація використовується для подальшого якісного обліку та розрахунків з контрагентами відповідно до договірних умов. Завдяки роботі відділу компанія може забезпечити ефективне управління закупівельними процесами та мінімізує ризики неякісного виконання договорів.

Основні завдання

  • Відображення в обліковій системі кожної закупівлі через створення документа “Заявка ПН”
  • Оновлення інформації в обліковій системі MHP ERP та SAP щодо постачальників товарів та послуг, з якими співпрацює холдинг, зокрема підписані з ними договори та зміни до них
  • Забезпечення операційного менеджменту закупівель – підготовка договірної документації, ініціація та контроль її підписання
Каталог сервісів

Оргструктура

Контакти

FAQ